جلسه تودیع و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور لردگان برگزار شد.
در روز یکشنبه مورخ 97/5/28با حضور جناب آقای دکتر آبرود، رییس دانشگاه پیام نور استان، مسئولان استانی، اساتید و کارکنان دانشگاه آئین تودیع جناب آقای دکتر مجید میراحمدی سرپرست سابق و معارفه جناب آقای دکتر محمد عظیمی گندمانی سرپرست دانشگاه پیام نور واحد لردگان برگزار شد.
در این مراسم جناب آقای دکتر آبرود از زحمات و تلاش های صادقانه آقای دکتر مجید میراحمدی تقدیر نموده و فرمودند: طرح های موفق اجرا شده در راستای ارتقای دانشگاه قابل ستایش می باشد.ایشان جناب آقای دکتر میراحمدی را بعنوان رییس جدید معرفی نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
جناب آقای دکتر میراحمدی گزارشی از اهم فعالیتهای مدیریتی خود در همه حوزه ها به اختصار بیان کردند و فرمودند که کلیه فعالیتها و خدمات اینجانب در راستای اهداف نظام و دانشگاه بود و امید است که مطلوب واقع شده باشد.
حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر اسماعیل رئیسی مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه پیام نور استان از زحمات آقای دکتر میراحمدی تشکر نموده و برای جناب آقای دکتر عظیمی آرزوی موفقیت کردند. ایشان افزودند که همه ما مسئول هستیم در مقابل دانشگاه و دانشجو و باید تمام تلاشمان را برای جلب رضایت ارباب رجوع بنماییم.
جناب آقای دکتر عظیمی ضمن تشکر از حمایت و اعتماد رؤسا، مدیران استانی اهداف مهم خود را بیان نموده و فرمودند پذیرای هرگونه انتقاد و پیشنهادی جهت بهبود دانشگاه از کلیه کارکنان هستند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر