دکتر علیرضا آبرود در نشست شورای اداری شهرستان لردگان

 دانشگاه پیام نور نقش اساسی در تربیت نیروی انسانی و تحولات فرهنگی جامعه دارد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان ، دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری با حضور در نشست شورای اداری شهرستان لردگان با اشاره به اهمیت و جایگاه دانشگاه پیام نور در کشور اظهار کرد : دانشگاه پیام نور همواره نقش اساسی در تربیت نیروی انسانی و تحولات فرهنگی در جامعه داشته است و ضرورت حمایت توسط مدیران استانی و اجرایی را برای توسعه لزوم دارد.
ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری کلیه نهاد ها و ادارات مختلف با دانشگاه پیام نور واحد لردگان خواستار مشارکت و همفکری نخبگان شهرستان در پیشبرد اهداف آموزشی و فرهنگی  در دانشگاه شد.
وی در ادامه به بیان گزارشی از عملکرد یک ساله دانشگاه پیام نور لردگان در حوزه های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و اداری پرداخت و تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی، محوطه سازی و احداث پارکینگ، ساخت سردر و انبار دانشگاه را از جمله فعالیت های عمرانی دانشگاه در یک سال گذشته بیان نمود.
سرپرست دانشگاه پیام نور استان خاطر نشان کرد  : تبدیل دانشگاه پیام نور لردگان از واحد به مرکز با همکاری نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری می باشد، که محقق شدن این مسئله نقش بسیار تعیین کننده ای در پیشرفت و توسعه تنها دانشگاه دولتی شهرستان لردگان را خواهد داشت. لازم به ذکر است این دانشگاه دارای 1200 دانشجو و 5 نفر عضو علمی می باشد.
در پایان با اهداء لوح تقدیر و تندیس از همکاری افراد و اداراتی که بیشترین همکاری را با دانشگاه پیام نور لردگان داشتند، قدردانی به عمل آمد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر