پیام تبریک سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر علیرضا آبرود سرپرست دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان ، اساتید وکارکنان دانشگاه تبریک گفت.
در متن پیام آمده است :
سلام بر مهر ، سلام بر محرم و سلام بر رزمندگان مدافع اسلام وایران
تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ماه محرم تبلور پیام تعهد ، مقاومت و آزادگی است که تمام دانشگاهیان ، اساتید و دانشجویان این مرز پرگهر با آن آشنایند.
مهر را  سر آغاز تولدی برای شکفتن دوباره ی جوانان میهن اسلامی و دانشجویان سرمایه های فردای ایران در پرتو علم و دانش و بالندگی و درس آموزی از بزرگ مکتب شهادت و آزادی و مبارزه با ظلم وجور و جهل و وارونگی دین ، سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) را گرامی می داریم.
در دانشگاه ، محرم و آموختنی چند باره از کلاس رزمندگان بی ادعا و خالص و الهی آموزشگاه دفاع مقدس را مغتنم دانسته و آنرا به مثابه ی سرمایه ای ارزشمند فرهنگی و شامل شکوفایی و اعتلای فردی و اجتماعی و اقتدار و شوکت جامعه را ارج می نهیم.
شروع سال تحصیلی علاوه بر پویایی در تولید علم ، فرصتی است مناسب بر توسعه فعالیت های آموزشی و پژوهشی که امید است در سال تحصیلی پیش رو بتوانیم با تلاش دو چندان و همتی والا تر از قبل ، گام های ارزشمند و ماندگاری در اعتلای این میراث گرانبها و عزت میهن عزیزمان بر داریم .
از درگاه یگانه برای تمامی عزیزان در سال تحصیلی جدید ، موفقیت ، بهرورزی و نیک فرجامی آرزو میکنیم.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر