مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجو و روز دانشجو

مراسم گرامیداشت یادواره شهدای دانشجو و روز دانشجو  با حضور مسئولان دانشگاهی و شهرستانی و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه پیام نوردر دانشگاه پیام نور لردگان  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، در این مراسم دکتر عظیمی  ریاست دانشگاه پیام نور لردگان  با تبریک روز دانشجو به دانشجویان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، گفت: نقش دانشجو در تاریخ کشورمان همواره برجسته بوده و حضور پررنگ در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، و مشارکت در حرکت شتابان علمی کشور از جمله نمونه های آن می باشد.

دکتر عظیمی ، استبداد ستیزی، عدالت ورزی و پرسشگری را سه عنصر اصلی در دانشجویان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: دانشجویان دراین حوزه ها بیش از پیش فعال باشند.

 رئیس دانشگاه پیام نور واحد لردگان همچنین با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص آزاد اندیشی در دانشگاه ها از دانشجویان خواست نقش خود را به خوبی ایفا کنند و بیان داشت : دانشگاه محل پرورش نیروی انسانی کارآمد و خلاق است و فراهم نمودن زمینه ارتقاء و گسترش تحقیق و پژوهش، نیازمند حمایت، تداوم و تدوین برنامه های بلند مدت و اصولی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین تاج زاده امام جمعه شهرستان، ضمن تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان، به تبیین مفهوم استکبارستیزی پرداخت و گفت : شانزدهم آذر ماه نماد آزادی خواهی و استکبار ستیزی ملت و جوانان ایرانی است .

و در ادامه جناب مهندس حسین پور فرماندار شهرستان  از روز 16 آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استعمار غرب و استبداد و خودکامگی که در دفتر تاریخ این سرزمین به یادگار ثبت گردیده است نام برد.

پخش کلیپ، اجرای موسیقی و سخنرانی و تقدیر از 3 دانشجوی فعال علمی، فرهنگی و هنری دانشگاه و تقدیر از پدر شهید سیروس فتحی و اهدای لوح به خانواده شهداء از برنامه‌های این مراسم بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر